Monday, October 6, 2008

Pengalaman "Berhantu"

Ada satu ketika, aku mempunyai tapak untuk berkongsi pengalaman aku dengan alam ghaib. Alam ghaib ini satu perkara subjektif kerana berlainan orang lain pandangan dan pendapat mereka. Macam aku pula, aku mempunyai 'kelebihan' untuk merasa kehadiran mereka, melihat kelibat mereka dan juga kadang-kadang berkomunikasi dengan mereka.

Bak kata Peter Parker dalam Spiderman, "I dont't know if it's a gift or a curse!", aku sendiri pun tak pasti sama ada ianya satu kelebihan. Yang pasti, aku dan alam ghaib ni macam tak boleh dipisahkan.

Nanti bila berkesempatan, aku akan cerita sedikit demi sedikit pengalaman aku dengan alam ghaib ni. Ini pun atas permintaan kawan-kawan yang mahukan aku meneruskan hobi aku merisik benda-benda halus ni, jadi kalian tunggulah aku kemaskinikan dari semasa ke semasa ye?
posted by MaMan at 5:26 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home